Dagens!

I denne udgave af dagens, vil jeg fortælle om ……. dagens løbetur!
Betragt det som en slags tutorial, for dig der gerne vil i gang med at løbe igen.

  1. Det første du skal gøre er, at finde dine løbesko. Fx. står mine i skoskabet i gangen, så jeg ser dem hver gang, at jeg åbner det. Jeg tænker det som motivation. Jeg har ikke haft dem på i ca. 1 år, men jeg har tænkt på at løbe næsten hver dag.
  2. Disse er ret vigtige for, at løbeturen faktisk kommer til at ske.
  3. Det næste du skal gøre, er at lave en løbeliste – hvis du er typen der kan lide at løbe til musik. Prøv dig frem. Jeg kan ikke løbe uden musik. Det høje musik i mine øre overdøver min voldsomme, ‘ude af rytme’-vejrtrækning. Dette får mig til at tro, at jeg løber elegant.
  4. Bestemt dig for, hvor du vil løbe hen. En god ide er at løbe en rute, som undervejs kan ændres. Skulle du have gode ben og lysten til at løbe længere, er det ikke ruten, som skal stoppe dig. Det kan også være, at du, som jeg, undervejs “ændre rute”, fordi den til højre er kønnere (og 1 km kortere) end dem til venstre.
  5. Brug en løbetracker, som fx. Endomondo. Igen, lidt til den famøse motivation.
  6. Så kan du som jeg, altid tracke, hvor dårlig form du oprigtigt er i. Samtidig er det godt for konkurencegenet …. igen, indtil det går op for dig, HVOR ringe det står til.
  7. Løbetøj. Ja, det er tøj du har på, når du løber. Så i og for sig er det lidt underordnet, hvad det er, bare det passer til vejret. Det er klart, hvis du spørg mig, så ser man 100% hurtigere ud, i et skarp løbesæt.
En trøje fra et løb du har løbet, er en god ide. Fx. iForms kvindeløb for at vise, at du før har løbet – fjerner fuldstændig fokus fra min triplehage.

SÅ! Nu er du klar. Afsted med dig. Bedste råd herfra; hvis du ser stjerner, så gå. Løb efter skygge, da solen langsomt vil slå dig ihjel. Hav vand klar til, når du rammer mål.

NÅ JA, og når du løber og føler dig tung i røven, så tænk, at i det mindste løber du!

I dag løb jeg 3 km. Aldrig har jeg løbet dårligere. Jeg har vabler på begge hæle og min ryg er en lort. Alligevel svedte jeg, så min røv lavede dette fine aftryk, som fortæller mig, at et eller andet har jeg da forbrændt ved det 😉😂 ting der er sikkert er, at der vil aldrig komme sundhedstips her på bloggen. Det ville simpelthen være mere uærligt end at sige, at mine Instagram billeder er taget i første hug.Jeg er dog kommet med andre tips, læs dagens outfit her!k fordi du læste med!

t med småt. Dette indlæg indeholder ingen reklamer og er udelukkende sponsoreret af mig og mine erfaringer. Igen, overvej, om du nu overhovedet gider at løbe den tur, for det er fucking hårdt – langt hårdere end at få tvillinger!

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll til toppen